Vide

Vizuālās identitātes lietojums uz fasādēm, karogiem, norādēm un lieliem laukumiem balstās galvenokārt uz logotipa veiksmīgu novietojumu vidē. Svarīgi nodrošināt labu redzamību un pareizi izvēlēties vietu. Īpaša uzmanība jāpievērš izmēram: pārāk liels logotips izskatīsies neatbilstoši, pārāk mazs — neatstās iespaidu.

visual-paper

Saritināmais stends (Roll-up)

Katrs no trim dizainiem komunicē atšķirīgu saturu:
1) pasākuma vai prezentācijas tematu un ilustrāciju;
2) norādi, navigācijas dizainu; 
3) lieliem virsrakstiem vai uzsaukumiem domātu izkārtojumu.

Primārās versijas

Viena pasākuma ietvaros var izmantot visas versijas.

visual-paper

Sekundārās versijas

Sekundārās versijas jālieto, vadoties pēc konkrētās situācijas un ņemot vērā novietojumu un vidi.

visual-paper

Plāksnes uz objektiem

Tīrs un funkcionāls dizains. Galvenie apsvērumi izvietošanai uz plāksnēm: salasāmība un noturīgas krāsas pielietošana.

visual-paper

Piemērs citu kompāniju logotipu pielietojumam uz AST plāksnēm.

visual-paper

Birojs

Saistībā ar AST biroja ēkas rekonstrukciju jaunās identitātes kontekstā jāņem vērā fasādes materiāli un krāsu izvēle. Abi logotipi veidoti gaismas kastes formā. Logotips, kas novietots virs galvenās ieejas, ir lielāks.

visual-paper

Karogi

Horizontālo un vertikālo karogu proporcijas un izvietojums atšķiras. Sarkano versiju jālieto tikai retos gadījumos un svētkos līdzās standarta dizaina karogiem proporcijā 1/3.

visual-paper

Horizontāls izkārtojums. Procentos norādītās proporcijas ir piemērotas arī maziem galda karodziņiem.

visual-paper

Darba datnes

 


 

Uz sākumu

Ja rodas nepieciešamība pēc vadlīniju satura uzlabojumiem, lūdzam rakstīt: feedback@asketic.com

Papildināts: 26. oktobrī, 2017.